Bestellingen die op maandag t/m donderdag voor 14:00 worden geplaatst, worden de volgende dag bezorgt. Bestellingen die op vrijdag worden geplaatst, worden op dinsdag bezorgt.
Hoe reset ik het wachtwoord van mijn account?
Stap 1 Open de KIS app en druk op 'Inloggen'. Stap 2 Druk op 'Wachtwoord vergeten?'. Stap 3 Je ontvangt ter verificatie een sms met een code. Na het invullen van deze code wordt je automatisch doorverwezen naar de volgende stap. Stap 4 Voer nu je nieuwe wachtwoord in. Bevestig...
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de KIS app?
In de KIS app kun je via iDEAL betalen met je eigen bank. Ook is het mogelijk om via Automatische Incasso te betalen. Als je hier gebruik van wilt maken, dan kun je via de KIS app contact opnemen met jouw Business Development Manager.
Hoe kan ik inloggen in de KIS app?
Stap 1 Open de KIS app en druk op 'Inloggen'. Stap 2 Voer het e-mailadres en wachtwoord in van je geregistreerde account en druk op 'Inloggen'. Stap 3 Je ontvangt ter verificatie een sms met een code. Na het invullen van deze code wordt je automatisch ingelogd. Welkom in de...
Hoe wijzig ik mijn bezorgmoment?
Dit kan niet via de KIS app. Via de Track & Trace van DHL is het vaak wel mogelijk om voorkeuren aan te geven.
Hoe registreer ik een account als nieuwe klant?
Stap 1 Open de KIS app en druk op 'Registreren'. Stap 2 Druk op 'Registreren zonder debiteurnummer'. Stap 3 Voer de naam van je salon in. Je salon wordt vervolgens opgezocht in de Kamer van Koophandel. Selecteer je salon in de zoekresultaten. Stap 4 Na het selecteren van je salon,...
Hoe registreer ik een account als bestaande klant?
Stap 1 Open de KIS app en druk op 'Registreren'. Stap 2 Druk op 'Registreren via debiteurnummer'. Stap 3 Voer je debiteurnummer in en druk op 'Volgende'. Stap 4 Voer je mobiele telefoonnummer in en druk op 'Volgende'. Stap 5 Voer je e-mailadres in en druk op 'Volgende'. Stap 6...